View Single Post
Morsom diskusjon. Synes disse sirklene er fasinerende vakker jeg, men hvem som har laget de ? Eneste vi vet med sikkerhet er at noen av de er laget av mennesker. Om alle er det så finnes det altfor mange mennesker med store søvnproblemer og sannsynligvis stort forbruk av amfetamin, med psykotiske trekk.

Morsomt at slashdot nevner egypterene, de kunne jo virkelig sette opp noen bygg vi pr idag ikke hatt gitt oss ikast med bare med manuell kraft. Stonehenge og den kinesiske mur og er jo noe å ta med i betrakningen på at det meste er mulig, bare med håndkraft og vilje.

Det som får meg til å gruble er dette evige : Hvorfor ? Hadde det vært symboler ala kjente merkevarer, eller om en gruppe kunstnere hadde tatt på seg dette og forklart at det er et pr-stunt hadde jeg blitt litt klokere

Dumpet innom hjemmesiden til Norsk kornsirkelgruppe siterer " Nyheter : 2008: Nylig rapportert norsk kornsirkel fra 1950" - i år ! Det ser forresten ikke ut som de har simultankapasitet til å få satt opp en "skikkelig" side engang, så at de tviler på menneskers evne til å utføre større jobber..