View Single Post
Dodecha; Du og Hamilton Morris er nok samme person i 2 forskjellige land.

Er mye spennende der ute når det kommer til teorier med litt/mye røtter i moderne viten/teori om hvordan og hvorfor ift. Den andre siden.

Synes 'Simulation Theory' er ett gøyt tankeeksperiment. Er det kanskje ett 'hidden cow level' (Diablo spillene) i spillet/simulasjonen som er universet.

'String Theory' - tapper man innom andre 'Strings' ?

Dersom det finnes flere dimensjoner (finnes enkle videoforklaringer på tubern på hvordan legemer teoretisk og mattematisk oppfører seg i høyere og/eller lavere dimensjoner ift vår). Opplever man ett snev av 4 eller 5 dimensjon vha. Div. Substanser?

Er bare og ta på seg tinnfoliehatten og lese, skjekka kilder, krysskjekke kilder til man blir grønn. Er mye gøy der ute på det store nettet, eller biblioteket for den saks skyld. Men hvem i helvette bruker biblioteket i våre dager?

Elsker og fundere og fantasere

Synes siste avsnittet til Relevant er veldig viktig. Er også overbevist om at psykedeliske stoffer åpner deg for deg selv og omverdenen. Men det bør behandles med andakt og respekt.

Til sist vil jeg presisere når en setter seg inn i ting, så må en ALLTID skjekke, samt krysskjekke kilder før en bastant mener noe. Selv om du hata/hater det i skolesammenheng, er det veldig viktig. Ellers blir du Alex Jones. Det er farlig det.

Forskjellige rusmidler har forskjellig påvirkning på blodomløp, respiradjonssystemet osv. Og det finnes MANGE midler som generer rus der ute.

Før jeg fridykker, hyperventilerer jeg for mer oksygen i kroppen. Men tror ikke dette vil hjelpe mtp søvn.

Forøvrig blir ditt tankeeksperiment med og simulere ruseffekter med hjernekreft uten og vite hvordan rus fungerer noe spesielt. Jeg liker det.. Men tror du kommer til og bli overrasket om du en gang prøvde noe psykadelisk etter og ha konkludert med noe

Tror lucid dreaming er veien og gå for din del. Det er utrolig gøy når du får det til.
Sist endret av Topkek; 20. juli 2018 kl. 17:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.