View Single Post
Død tråd, men må nesten.

Straffeutmålingen ble tatt utgangspunkt i en dom i lagmansretten hvor tiltalte hadde ervervet 500g hasj, som sjelden er til noe annet enn videresalg.

Disse "400" grammene med marihuana var fem eller seks indica planter med en god måned igjen til høst, de hadde såvidt begynt å blomstre.

Ferdig finklipt, tørka og "cured" så blir det ikke veldig mye igjen.
Det å beregne en så drøy mengde på et syltynt underlag som ikke holder helium engang, er godt over kanten for hva som er greit i mitt hode.

Kan bekrefte at dette var til eget bruk. man selger da ikke sånt?!

Og hvordan folk klarer å gulpe opp påstander om at jeg ødelegger andres liv ved å gjøre det jeg gjorde, at jeg fortjener fengselstraff for det er drøyt.
Resultatet var at jeg ikke kjøpte av dealere og holdt shitten min for meg selv.


Siden man ikke vil risikere å bestille frø fra utlandet til stadighet pga klåfingrede tollere så var stiklinger en naturlig løsning.
Så istede for å få et forelegg for inførsel av frø, fikk man heller noen uker i buret fordi det "åpenbart" er salg når det er "rimelig og anta at det var ment for videre salg"

Og til deg som tror man sitter igjen med 60 laken ved høsting av 4-6 planter burde enten fikse deg en ide om hva du snakker om, eller la være å spekulere i vildens sky.
Det å si at jeg sitter igjen med 2/3 av 400 gram er tall du dikta opp helt selv, så hvorfor late som om du bidrar til tråden? grodd mye selv?

De som gror for fortjeneste kutter alle hjørner i prosessen for å spare tid og penger. stortsett motsatt av hva en hjemmedyrker gjør

Følte jeg måtte svare når jeg så denne posten kun innholdt tabloidenes sensasjonalistiske oppslag samt Se og Hørs eget konspirasjonspanel på Freak

Håper det oppklarte noe ihvertfall, så får jeg beklage eventuelle grammatiske feil, mangler og et usedvanlig rotete innlegg. Ble jo engasjert her.

Jammen godt mange av dere syns det var for strengt.
En straff bør stå i stil med lovbruddet, ikke fordi det er symbolpolitisk riktig å gjøre.

Tjo-bing
Sist endret av mclean; 11. april 2014 kl. 13:30.