View Single Post
Om du spør svv om noe så vil du få et svar som ikke gir mening, jeg fikk beskjed om at får å få godkjent ny eksos med doble endestusser, som forsåvidt var fra samme modell bare annen utgave, får at dette skulle bli godkjent så måtte jeg levere bilen på lyd laboratorium for å få dokumtasjon på at dette var innenfor frabrikantens toleranse for lyd, et eksosanlegg som allerede var godkjent for denne bilen, fabrikkert av bmw for min bmw modell, sånn just incase ville jeg bare ha det skrevet inn i vognkort, nei det gikk ikke selv om jeg kunne vise til donorbil og spesifikasjoner. Hallo? Er det noen hjemme?? fyren jeg prata med hissa seg opp å begynte å kjefte på meg når jeg leste opp data til han på at dette var godkjent på denne modellen. Neidu svv tar jeg ikke spesielt seriøst, bilen min er chippet med 45% økning og med ny eksos ble den EU godkjent uten problemer, med mindre du er helt talentløs og tar livet av noen i trafikken så er det ingen som kommer til å sjekke om bilen din er innafor. Om du er redd for disse paragrafrytterne så gir du fan i chip å kjøper en bil som ble levert med den effekten du vil ha, eller så gjør du som du vil med din egen eiendel.