View Single Post
Sitat av Drachir Vis innlegg
Jeg tror ikke Turelli mente noe vondt med det han skrev, selv om å skrive om arv fra faren din nok ikke var særlig lurt mtp. resten av posten din. Han har likevel et poeng, og det er ikke å være nedsettende. Om du kan forsøke å se på det som konstruktiv kritikk, heller enn et angrep på deg, tror jeg du kommer mye lenger, både her og andre steder.

Originalinnlegget ditt har et generelt dårlig språk, med manglende setningsoppbygning og mange skrivefeil. Jeg kan skjønne at du tenker det blir meningsløst å kritisere skrivingen i et innlegg på et nettforum. Likevel er det dessverre slik at de skriftlige vaner vi venner oss til følger med oss når vi skal skrive noe av betydning. Jeg har sett mange unge som får lide under et dårlig skriftspråk, fordi de aldri tar språket seriøst til vanlig. Jeg tror du gjør deg selv en tjeneste om du forsøker å alltid skrive godt, for om det blir en vane har du en stor fordel i jobbsøking, arbeid, skole, ja resten av livet
Vis hele sitatet...

Ja det er sant egentlig det du sier, men takk for tipset Drachir. Du skjønner ihvertfall hvordan man svarer ordentlig.