View Single Post
Trådstarter
23
Sitat av OnkelBlå Vis innlegg
Ser ikke helt hvorfor du vil absolutt på død og liv endre musikksmaken til vennene dine.
Men jeg ser at det er frustrerende når de "bare hører bråk", altså, de trenger ikke like det, men innse at
det er musikk også.

Altså, ærlig talt, hvem kan motstå breakdownet i No Pity For A Coward? Er jo breakdownsa som er høyepunktet (høydepunktene) i en sang!

Anbefaler og vise de Deathmask Divine av The Black Dahlia Murder, faller de ikke i hodestups forelskelse i den så er alt håp ute. Altså, fra 1:18 og utover så rister jeg av frysninger av den.

Anbefaler også å spille noe Killswitch Engage for de, siden det er veldig lett og fordøye, og ikke akuratt veldig heavy, helst noe fra de nyere albuma siden de er "nybegynnere", men kanskje ikke det nyeste, eller, jeg ser på det som det svakeste albumet hvertfall. Ikke dårlig på noen måte, men ikke like bra som de andre.

Foreslår å spille The Arms Of Sorrow av Killswitch Engage for de Den burde de fleste klare å få i seg uten brekninger.

Nei, KsE er ikke deathcore/metalcore, men det er da en begynnelse Eller du kan prøve på This Fire Eller Rose Of Sharyn.
Vis hele sitatet...
det frustrerende er ikke at de hater musikken min, det er bare en bonus at de begynner å like det, tingen jeg vil er at de skal spille annen musikk enn KUN metallica når vi er hos en eller annen.

Jeg har ikke noe spesielt imot Metallica, jeg blir bare veldig frustrert av å høre på et band om og om igjen og snakken om metallica går til skyene! Jeg spør ofte: hvorfor snakker vi ikke om andre band enn Metallica? Så svarer de gjerne: Jo det er fordi at de bandene du vil snakke om ikke har opp nådd noe stort. Hadde ikke Metallica vært så hadde ikke du hatt musikken din, så derfor snakker vi om Metallica fordi de skapte alt. Da sier jeg: Metallica skapte det ikke, flere band før dem... Da sier de i respons: Joda, men Metallica ble kjent med musikken og ikke de andre.

Da blir jeg ganske irritert og da blir jeg bare mer og mer imot Metallica...