Tråd: Rohypnol 542
View Single Post
Helt enig med deg alanapoli! Absolutt ikke så bra som forventet.

Men idag fikk jeg et meget bra tilbud på Oxycontin 10 mg, og jeg karte ikke si nei. Hater meg selv ganske masse pga kjøpet av Oxy. Men om du ikke har prøvd Oxy, så ikke gjør det. skummelt lett og bli avhengig. Jeg elsker det, men om jeg kunnet spolet livet mitt tilbake, så hadde jeg aldri i verden tatt det stoffet. Men kjøpte av samme fyren som jeg kjøper alt av(inkuldert marihuana og hasj. Grunnen til jeg er ganske sikker på at det er skikkelig vare, er pga han er en kjent dealer blant rikingene i oslo (inkl kjendiser fra A- til B-) som elsker kokain,valium, rohynol and you name it.

Men anyways!

Nå har jeg det helt fantastisk, selvom det er kanskje ganske offtopic og legge ut en dagsrapport, men skal gjøre den kort og interessant! Kl 23.00 sniffet jeg 40 mg med Oxycontin, svelgte 2 rohypnol og tok meg 3 piper med god afghan hasj. Nå har en en fantastisk form. Føler meg konsetrert og glad. Ikke ruset,svimmel og loka. Har slitt med angt, depresjon og mye rett og slett. Nå føler jeg meg faktisk bare helt normal og fin! Har ikke hatt en så godt følelse i kroppen siden min far kjøpte en moped til Kr 15 000,- til meg på bursdagen min for snart 10 år siden hehe.

At folk blacker ut, blir "ape" og gjør dumme ting på ryppere er godt mulig. Men jeg føler meg som en konge nå! Sitter jo bare i sofaen, og har ett ganske kjedelig liv til vanlig, foruten om min fantastiske kjæreste ( som ikke vet noe om selvmedisineringen min). Men likevel, føler meg helt topp livet er herlig akkurat nå! At jeg husker dette imorgen er jeg usikker på. Siden jeg mest sannsynelig er rimelig ruset nå etter jeg har trykket i meg oxy,ryppere og hasj. Men føler meg helt normal, ingen trang til og gjøre noe dumt ( noe som jeg alltid gjør på rivotril,imovane,zolpidem osv).

Nå er jeg bare glad og koser meg Kunnet for eksempel aldri funnet på og kjøre bil nå ( Det er noe jeg lett kunnet funnet på etter noen piller med imovane,rivo osv. Vet jeg hadde klart det fint, men man vet aldri hva som kan skje. Plutselig kjører jeg på noen, og i verste fall en liten unge? Nei, takke seg til å gå og/eller bli kjørt når man er ruset!

Skriver jo hvordan jeg føler meg til dere.. haha, merkelig ass. Tror desse rypperne gjør meg en smule emosjonell rar Skriver igrunnen bare akkurat det jeg tenke.. Nesten umulig å slutte og skrive! Men vertfall, 40 mg oxy er ikke so mye for min del, siden dagsdosen min har ligget på alt ifra 80-150mg om dagen. Men om jeg synker til 30mg oxy imorgen, og trapper ned over 1 uke eller 2, så tror jeg at jeg skal klare og slippe og bli bitt av bezoavhengiheten om jeg bruker den bare i værste tiden av abstinensplagene etter opiatslutt.
Idag trengte jeg rett og slett bare en dag der jeg fikk slappe skikkelig av.

Imorgen har jeg bestemt at jeg ikke skal ta rohypnol på noen dagen. Planen fremover er og trappe ned på Oxycontinen til den er ute av livet mitt. Har klart det før, og skal virkelig klare det igjen. Da skal jeg prøve og legge tjallen på hylla en stund fremover også

Dette innlegget har ikke så mye mening tror jeg. Er bare jeg som er litt sånn passe fjern, så skriver akkurat det første som detter ut av hodet mitt.. Sorry folkens, men dette var et meningsløst innlegg.. Men det tyder vell på at rypperne funker bedre en forventet..

Men til en annen sak. Igår tok jeg 2 ryppere, eller var der 4(?). Husker faktisk ikke,lol. Men jeg har hatt en ganske funky dag idag, og hadde ikke tatt noe som helst av enten Rohypnol, hasj eller u name it. Var clean frem til klokken 20 ca. Men hadde en konge dag, ingen angst, happy og alt var gull og grønne skoger

Ergo, ligger rohypnolen i lenge? Og er myten om rohypnolen gjerne fungerer bedre dagen ETTER inntak?

Sorry for rotete og tullere innlegg.. Vell, dere forstår.. Det sykeste av alt, er at jeg har sittet her og skrevet dette innlegget siden kl 23.. 3 jævla timer..

Nå trykker jeg på Send inn hurtigsvar, og sier takk for meg Vet ikke om jeg grur eller gler meg til og lese dette imorgen