View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Tarm Vis innlegg
Jeg er vel kynisk på den måten at jeg driter i hva folk mener å tenker ,hvem faen skal fortelle meg hva jeg skal gjøre eller oppføre meg? Jeg liker også dårlig inpåslitne nysgjerrige naboer fks. Men vis noen trenger hjelp så hjelper jeg til. Jeg liker min egen familie og bryr meg om de. Kansje man blir sånn av og ha vanka i tunge miljøer mesteparten av livet. Man lærer fort at man ikke kan stole på fremmede og at de fleste har baktanker og prøver å utnytte.
Vis hele sitatet...
Det er vel greit å forholde seg til en viss respektfull måte mot andre i samfunnet å oppføre seg på? Eller driter du i det og spytter på forbipasserende, skryter av å hate hudfargen til andre og gidder ikke hjelpe når du går forbi naboen som har knekt lårhalsen i trappa? Hvis nei, syns du det er ok om andre oppfører seg sånn eller hadde du sagt fra til dem hvordan de må begynne å oppføre seg (bedre)?

I tunge kriminelle miljøer er det en oppsamling av psykopater og sosiopater, medfødt kynisme og høy grød av utnyttelse men det betyr ikke at normale mennesker er sånn, sånn at du bør være sånn mot normale mennesker.

Igjen... Trist folk med den tankegangen må ha det...