View Single Post
Hvis du vil teste noe helt annet...

Det er ikke bare kjemien som skal stemme når en skal behandles.

For hva er det som er prioritet 1. ved behandling? Du skal bli frisk. Det vil psykologen også, svært gjerne og kanskje nesten mer enn alt på jord, vedkommende har allerede valgt å se verden på en helt unik måte, et ensomt og sjeldent ståsted, som krever blant annet 6 år med utdanning, og det er kun grunnutdanning.

Jeg er også usikker på om en i det hele tatt må til psykolog eller fastlege før en kan oppsøke alternativ terapi... (L.M.G.T.F.Y.) Det er ikke snåsa-mannen jeg snakker om her... Uanz. Tilbake til eksemplet.
Kjemien mellom dere, spilles mellom 2 lag, ballen veksles mellom forskjellige bein, og lag. Laget til psykologen, og laget til deg selv. Det kan hende at du ikke liker psykologen i det hele tatt, til tross for at psykologen kommer overens med deg og det som er hardest å innrømme, og umulig hvis du er tåkelagt i hasjdamp. Det faktum at du selv ikke liker psykologen i det hele tatt! Du er ikke bevisst nok til å oppnå viten om dette, det er psykologen. Grunnet hans studier og fordypning. Han har lest boken om psykologi, det har ikke du. Dette bringer meg videre inn på spørsmålet mitt.

Det finnes flere måter å se et problem på. Angst kan også forklares fra andre ståsteder, og det kan andre religioner bidra med. Psykologen har lest pensum utlevert ved sitt studiested. En prest har lest bibelen, og andre religiøse verk og annen litteratur som omhandler andre sannhetspørsmål. Hvis du virkelig vil stille en psykolog og prest opp hverandre, her er likningen.

Presten hjelper deg med utgangspunkt i at du har en fri vilje = Psykologen hjelper deg med utgangspunkt i at du ikke har en fri vilje.

En trenger ikke henvise til kilder her, jeg trenger bare nevne sannhetssøkere som Immanuel Kant og Sigmund Freud. Selvfølgelig kan en argumentere tilbake; De mangler empiri, og utøvde sine ytringer for mange 100 år siden, langt tilbake i tid. Ironisk nok, tiden er kun en illusjon. Et resultat av hva naturvitenskapen har klart å rote opp, for en som ikke tror på Skaperen, selvsagt. Bruker vi tiden som eksempel, på det vi velger å kalle en målestokk. Kan vi videre definere alt det som naturvitenskapen står for, som under samme målestokk. Det følger lover, regler og rammer. Ballen faller ned mot bakken. Dette skjer, i følge Isaac Newton, takket være en kraft som trekker alt mot jordens indre. Det er prinsippet han forklarer. Gud forklarer prinsippet for Angst på en annen måte.

Hvis du vil teste en annen måte, kan du alltids ta et lite stopp innom presten eller en kirke, en menighet. Det innebærer, og understrekes at du også da bør spille på deres sett og regler.

Hvem er Gud? Kan han hjelpe deg?

- Selv er jeg sterkt i mot den kisen der as... Det jeg vil fram til her, det er at du ikke må ta til deg noe av det disse folka sier. Det å sette en diagnose er tidskrevende og mildt sagt følsomt. Klarer ikke forestille meg situasjonen til en person med angst, men... Jeg blir irritert når folk mener de kommer med svaret på en så alvorlig lidelse som angst, da de svarer "prøv hasj du".......................
____________________________________________________________ _______________________________________________________

FUCK DEG! GÅ OG LES EN BOK! RYDD OPP I LIVET DITT DIN JÆVLA SOFASLITER! Å REFERERE TIL NOE SÅ USTABILT SOM CANNABIS NÅR TS BREIER UT OM HANS INDRE FØLELSESLIV ER TOTALT FEIL, DA SKAL EN VISE ALLER HØYEST GRAD AV RESPEKT.
- GET THE FCK OUTTA DAT TRAPSHIT SON!