View Single Post
Første gang jeg fikk prøve hasj, var sammen med en kompis.
Vi hadde hatt litt lyst til og prøve det men viste ikke noe om det. En dag måtte jeg dra tl fattern men kompisen min hadde blitt kjent med en fyr som drev med det Han fikk prøve litt og fikk følelsen av himmelen, da jeg møtte han neste dag, bestemte jeg at jeg og han skulle gjøre det

Vi dro til jernbanetorget og fikk kjøpt 2g hasj. Kompisen min hadde prøvd det før.
Vi satt hjemme hos han og venta til folka hans sovna, da de hadde sovnet gikk vi ut av vinduet og gikk ca 200meter. Satt oss ned og blandet tobakken og hasjen, kompisen min hadde aldri rullet før, ikke jeg heller men siden jeg fiksa rullings best. Bestemte vi at jeg skulle rulle den
Jeg fikk rullet den og vi delte jointen. Gikk inn men følte ingen ting. Så vi gikk ut enda engang, satt og mekka alt på nytt. På vei inn igjen begynte kompisen min og si masse piss om at han hadde morra si sin stemme og at han satt inni et rom..... Jeg ble pisse sur, fordi jeg ikke fikk noen følelse
Men der vi satt, på rommet hans altså, begynte jeg og lukke øynene og følte at jeg begynte og fly. Jeg lo og lo og ropte og skrek Kompisen min gikk og hentet noe vann når han kom tilbake, satt jeg på samme stedet og lo, akkruatt som jeg hadde gort i 5 minutter
Jeg lukket øynene og fløy rundt i leligheten hans. Beste som noen gang har skjedd med meg