View Single Post
Jeg er for legalisering til medisinsk bruk. Hadde jeg svart på dette for kun en mnd siden hadde jeg valgt full legalisering.

Ja, hasj og grønt er digg. Men for meg har det vært så digg at jeg har forsømt alt i mitt liv. Orka ikke jobbe, og røyka på dagtid, selv om jeg har unger. Hasjen har virkelig styrt mitt liv. Når jeg leser om de som sliter med heroin så kan jeg absolutt kjenne meg igjen. Jeg har vært sykt avhengig.

Men, mens jeg skriver så kom en annen tanke inn...... Hadde det vært lovlig hadde det vært lettere å bedt om hjelp til å slutte kanskje��

All selvmedisinering handler om psykiske problemer/traumer. Ingen friske folk blir avhengig. Hadde ikke jeg begynt å røyke daglig for 20 år siden så hadde jeg nok hatt ett enda verre liv i dag. Har ei søster som ble heroinavhengig...

Så jeg kjenner det er sykt vanskelig å egentlig ta stilling til om det skal bli lovlig eller ei. Er kun 9% som blir psykisk avhengig, har jeg lest.

Jeg er på dag 3 uten nå, går overraskendes bra, men jeg bruker cbd olje som tar det værste suget. Vet at om 3 ukers tid vil jeg slite. Har aldri på disse 20 årene holdt meg lengre enn 6 uker, og det kun 2 ganger.... De fleste gangene ryker jeg etter 3 uker.

Livet mitt er piss pga røyken, men d er pga skammen om å leve livet i løgn.

Jeg har barn og er nettverk der ingen vet at jeg røyker. Kun 2 av mine venner vet, og de røyker selv.

Det er så gale hos meg at jeg blakker meg hver mnd, selv om jeg ikke betaler mer enn 100 pr g.

Hater at jeg er så glad i dette, for jeg kunne ønsket å kunne røykt kun en dag i uka f.eks uten at det var et problem, men sånn er det ikke for meg. En dag gjør at jeg mister all kontroll og røyker i ukevis/mnd før jeg tar en 3 ukers pause. Elsker å drømme og vær klar i toppen, men somregel(alltid har) så vinner hasjsuget og jeg røyker.

Sliter stort egentlig...

Så jeg synes d er vanskelig å ta stilling til dette. Men for gudsskyld, la nå medisinsk cannabis bli lovlig. Men først må de godkjenne den veldig harmløse cbd oljen.
Sist endret av Veggen; 20. august 2019 kl. 02:23. Grunn: Dobbelpost