View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan du fikk erstatning for noe du ikke husker, ikke ønsket å annelde i utgangspunktet er uforståelig.
Vis hele sitatet...
Vel, det er ikke egentlig så uforståelig. Jeg fikk fra kontoret for voldsoffererstatning, og om det er over 50% sannsynlighet for at det skjedde, skal man motta erstatning. Alvorlighetsgraden sier noe om hvor mye man får.

I tillegg er jeg jævlig glad for at jeg ikke husker noe av det. Kan ikke tenke meg hvor jævlig det må være å huske at man blir voldtatt.

Tusen takk til alle som har kommet med ordentlige svar, setter veldig pris på det. Har vanskelig for å tro at de guttene ikke har fått noe erstatning i og med at jeg ikke skjønner hvorfor de skulle jugd om det nå så lenge etterpå. Hvis de har fått det, så viser det uansett hvor fucked up og urettferdig systemet er.

Og til dere som kommer med masse unødvendig drittkommentarer, dere er ikke de første som sier sånne ting, så jeg bryr meg ikke om dere. Forstår at det i bunn og grunn handler om dere selv, kanskje dere har hatt en dårlig oppvekst, blitt mobba, såret av eksen eller sugde på skolen. Uansett, folk som dere gjør oss bare sterkere ))
Sist endret av Veggen; 28. juli 2019 kl. 21:11. Grunn: Slo sammen innlegg