View Single Post
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Vi har hatt PC-tråder, og til og med mobiltråder, men det er lenge siden

Enkelte går for produktivitet, som jeg, andre fokuserer på estetikk. Og det fins sikkert andre også



Android 9 vanilla, i svarthvitt så mye som mulig men her er fargene

Telefon med notch, dermed en dott ved siden av WiFi-indikatoren

Øverst til venstre: Tasks: Astrid To-Do List Clone-widget for ting jeg gjør regelmessig. Daglige, ukentlige, hver 12. dag, årlig, whatever. De fleste satt til "Repeats from completion date" og såklart "Hide until due date". Vedlikehold av sykkel, sjekke om kjøleskapet må ryddes opp i, sluket i dusjen, osv.

Så 3 Google Keep-widgets, for én tag hver. "Scratch"(pad) er altetende, og skal holdes fri så mye som mulig. "Projects" er midlertidig for prosjekter som skal oppi prosjektsystemet, og "Now?" er en nykomling for prosjekter jeg holder med på nå. Ish.

Chrome-widget for ny fane, fordi det er det jeg oftest gjør, og jeg vil ikke distraheres av det jeg allerede hadde i nettleseren

Pocketcasts-widget for podcast

Nederst: ANKI (flashcards), WhatsApp, Google Keep, Kalkulator, Klokke-app for alarm/timer/stoppeklokke/verdensklokke (kom gjerne med forslag til bedre på de siste to. De innebygde er ganske dårlige)

På andre skjermer har jeg et par ikoner til ymse, en mappe med oversettelses-apper (DIC-serien er lettvekts og grei), en GKeep-widget med handlelister, minimerte GKeep-widgets (ser ikke innhold, bare tittel) som jeg bruker som snarveier til notater jeg bruker ofte, TV Time-widget som viser én "watch next"-episode uten å skrolle, og så en massiv widget for været (anbefaling til vær-app med widget som er 1*1 for temperatur, og ikke mye større for dagens vær, og en annen for ukas vær mottas med åpne armer). Og så en liten mappe med spill