View Single Post
Sitat av Dough Vis innlegg
Hva er normalt?
Høres for meg like mye ut som et helt klassisk tilfelle av en uansvarlig ungdom som har pult litt feil litt tidlig i karrieren å trenger derfor å bli holdt litt i øra som vordene barnefar (allerede stefar).
Det er for meg helt vanlig at man ikke lenger henger med gutta når du får barn. Samtlige jeg kjenner med barn sliter med å skvise inn 1, 2 og 3t fritid til trening o.l. i uka. Det er den velkjente og såkalte tidsklemma.

Dere som snakker om narsissisme og psykopat kan jo umulig har opplevd noe særlig. Det er faktisk noe helt annet enn å ha meninger om at en familiefar henger på insta og leker med gutta.
Vis hele sitatet...


Alvorlig talt, hvis du leste åpningsinnlegget til TS, og med forbehold om at TS fremstiller dette korrekt så er dette alt annet enn normalt. Og ha begrensninger som følge av at man har familie sammen og det hele er selvsagt, men hvis du leser åpningsinnlegget her så vitner dette om noe ganske annet. Hva slags diagnose det er på denne dama vet vi ikke, men dette er så definitivt ikke normal oppførsel.

@FUnced manipulasjon har ingenting med mangel på intelligens å gjøre, det er en ganske gammeldags tankegang som gang på gang viser seg og ikke stemme. Folk som har dette behovet for kontroll som manifesteres utad har alltid mange andre kort å spille på for partneren sin som får de til å bli, egenskaper partneren setter pris på.