View Single Post
Pulchra Ebrietatem
Amabilia's Avatar
25
Sitat av Fofi Vis innlegg
Vetikke hva slags utstyr de har nå, men hvertfall for 1 år siden så gikk det å "lure" disse spyttprøvene med å drikke kaffe eller ta en tyggis. Har selv vitnet dette flere ganger med kompiser der vi har fyrt sammen samme dag og senere blitt stoppet, og ut av 6 ganger har det kun skjedd en gang at en slurk kaffe idet du blir vinket inn ikke førte til falsk negativ.
Ta dette med en klype salt tho, for jeg har ikke peil om de bruker samme utstyret idag
Vis hele sitatet...
Det går så absolutt ikke med de prøvene de har idag!

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vel, løser det med å ha dritnoia hver gang jeg kjører bil. Kjører aldri påvirket, men stoler ikke på de spyttprøvene.

Har ikke blitt stoppet enda over en periode på 7 år som hobbystoner. Det kommer sikkert til å skje en gang, håper det blir når jeg er ferdig med røyken.

Bor i Trondheim, har aldri kommet over en slik kontroll. Endten er de svært sjelde eller så har jeg hatt flaks.
Vis hele sitatet...
Du har hatt jævlig til flax. Men igjen så spørs d om du er en kjenning av snuten, og de kjenner bil nr ditt. Er du bare en stoner som røyker alene eller med stoner gjengen din, så får du nok kjøre i fred.... Men dog, flaxen kan ta slutt en dag....
Sist endret av Amabilia; 7. april 2018 kl. 01:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.