View Single Post
Det var nyskjerrighet som gjorde at jeg som 15-16 åring røyka min første bønne. Hverken jeg eller kompisene jeg var med hadde no særlig greie på noe som helst egentlig, så vi kjøpte en grammer hver, mekka en grammer hver, og prøvde å få hele grammern nedi en flasketut med sølvpapir, med tilhørende avisbong vi fikk låne av han vi handla av. Jeg trakk tre heftige trekk etter hverandre (hadde røyka rullings et par år allerede så klarte å få i meg endel) hosta meg halvt ihjæl, og hadde en sinnsykt fet opplevelse. Etter det var jeg solgt, og det har gått ned noen kilo for mye siden den gang. Heldigvis på bedre stier for tida men det tok 6-7år med 2-5g pr. dag, så og si uten pauser, før jeg skjønte at nå ere på tide å ta det litt med ro.

Fått i meg endel annet som jeg ikke er videre stolt av også, men har holdt meg langt unna knips, amf og heroin, da det var noe jeg bestemte meg for ganske tidlig etter å ha satt meg godt inn i stoffene og deres virkemåter og konsekvenser.

Sopp oppdaget jeg (også pga. nyskjerrighet) da jeg var ca 20-21 og det forandra livet mitt drastisk til det positive. Har blitt endel av det etterhvert også, men har alltid hatt stor respekt for psilocybin og andre psykedeliske stoffer så ikke noe overforbruk av det, sånn som med canabis.

Cannabis og psykedelika er egentlig det eneste jeg kommer til å ha i meg igjen.
Sist endret av DeMenT; 30. september 2008 kl. 02:40.