View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg er veldig positiv til utviklingen av Ethereum. Jeg tror det kommer til å bli det neste store - og jeg snakker om $1k+ for en mynt om noen måneder. Er det noen som har peiling på dette og anbefaler å investere i ETH > BTC?
Vis hele sitatet...
Har investert i ETH siden den var $40. Så, ja, kan anbefales... helt objektiv mening selvsagt.

Teknologien kan ikke sammenlignes med BTC. Spørsmålet er hvordan markedet vil respondere på dette over tid. For ca 6 måneder siden ropte markedet "flippening" (at BTC/ETH ratioen kom til å gå i Ethereums favør), men siden det har den falt, altså BTC har økt mer enn ETH. Basert på de siste måneders hendelser har jeg gått helt ut av BTC og kommer ikke til å røre den mynten igjen, ei de x antall forker som oppstår. Ikke av økonomiske grunner, men prinsipielle.

Ethereum driver pr i dag et rekordantall transaksjoner med minimale forsinkelser og gebyrer. Når vi ser skikkelige applikasjoner bygget på Ethereum, først da vil massene få øynene opp.

Ethereum ligger nå på $4-500 (markedet korrigerer nå når jeg skriver dette, som det alltid gjør etter en solid vekstfase). Det er bare 12 måneder siden den var under $10. En enorm vekst.
Sist endret av Exmagician; 30. november 2017 kl. 19:10.