View Single Post
Sitat av Atheos Vis innlegg
Tenk om noen hadde gjort det på amerikansk jord? Hva hadde skjedd da? Noen bør sette foten ned for det selverklærte verdenspolitiet.

.
Vis hele sitatet...
Ble ikke nettopp fult av russiskespioner tatt i USA da ? Er ikke noe nytt at diverse land spionerer på hverandre? Norske myndigheter har og spioner i en del land så vi er vell ikke så mye bedre?
Ellers mener jeg at det er mer positive ting med og ha USA som verdenspoliti en det er negative. Hadde ikke USA vært verdenspoliti hvem tror du hadde tatt på seg den rollen istedenfor?


Sitat av Lille Nikotin Vis innlegg
Ironisk nok har vi mer penger enn USA, for øyeblikket.

OnTopic: Dette er galt på alle fronter. Hadde det dreid seg om politisk spionasje hadde det brydd meg midt i ryggen, men så lenge det er privatpersoner de har fulgt med på er jeg sterkt i mot dette.

Jeg tviler også på at de har begrenset seg til å ta bilder offentlig. Det ligger ganske enkelt ikke i deres natur.
Vis hele sitatet...

Hvor har du det fra at vi har mer penger en USA ? Uansett, jeg mener det er bedre om dem spionerer på enkelt personer en på den norske stat. Tror ikke det er uten grunn de spionerer på disse personene. Tviler på at USA driver med spionasje bare for å krenke uskyldige mennesker.