View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Amistad Vis innlegg
men den finner IKKE den filen i noen av mappene.

Det er der det streiker for meg nå ...

sudo insmod 88x2bu.ko
Vis hele sitatet...
Sukk.

For det første. Post all output, inkludert kommandoer. Post det som tekst, ikkje som bilder.

For det andre. Lær deg verktøyet du jobber med. find -name 88x2bu.ko ville fortalt deg om fila finst, og kor den eventuelt måtte vere.

For det tredje. Har du pakka ut softwarepakken du lasta ned? Har du kompilert den?

Du kan alltids snakke om at du lærer best med bratt læringskurve, men det vert litt hult når du ikkje er villig til å sette deg inn i ting som unixshellet. Resultatet av din metode vert og fort cargo cult-tilnærming; du gjer ting, utan å forstå kvifor, og du gjer ting på dårlege måter.

Eg prøvde forøvrig å kompilere saken på OpenSuSE 15.1, og det resulterer i error. Utan at eg gidd grave i kvifor.

Forøvrig. Du er klar over at ca. alt går over TLS i dag, og at du ikkje vil sjå stort meir enn kva nettsider folk besøker? Du vil ikkje få detaljer, kun at nokon lasta eit eller anna frå vg eller facebook. Kort sagt - ingenting utover servernavn.
Sist endret av vidarlo; 4. september 2019 kl. 22:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.