View Single Post
Waltersar: Vi har nok alle fått med oss saken til kompisen din, og hvis versjonen vi har fått er rett så håper og tror jeg han kommer fint ifra det. Noen fengselsstraff blir dei i alle fall ikke. Jeg forstår også godt at du i lys av dette er frustrert.

Du har fått mange gode, saklige svar på det du tar opp, og alt tyder på at dom i falske voldtektsanklager er sjelden. Men det vil du av en eller annen grunn ikke høre? Burde du ikke være glad for det? Det virker jo som om du VIL ha bekreftet det du frykter mest, fordi du bare har bestemt deg for det? Vi prøvet jo å ta deg seriøst, men du svarer ikke konkret på noe av det vi spør deg om! Alt du vil er å google fram nye enkeltsaker som bekrefter frykten din... vel, jeg kan finne flere eksempler på folk som har blitt truffet av lynet flere ganger også. Det er ikke vanlig likevel.

Fram til nå tenkte jeg at du og kompisen din sikkert er bra karer som bare akkuratt nå er litt på tuppa overfor kvinner mtp opplevelsen han/dere er oppe i. Men så begynte du å kalle en massør dømt for å bruke sin stilling til å voldta en klient for et OFFER!? Og sammenlikner det med at du blir befølt utenpå klærne på byn! Beklager, men jeg begynner å sette spørsmålstegn ved hvilke holdninger du har til kvinner og voldtekt, og hvis kompisen din er samme ulla så tviler jeg igrunn på at versjonen hans er helt riktig også. Er jo ikke så farlig å voldta hvis man gjør det bare litt, liksom... typisk jenter å grine for sånt...
Sist endret av entropi; 13. januar 2017 kl. 12:39.