View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av waltersar Vis innlegg
Så det du sier er at vi må vurdere hvordan noen reagerer psykisk på dette, ikke alvorsgraden av hva den tiltalte faktisk har gjort?
Vis hele sitatet...
Begge deler bør spele inn ja. Ei handling sine konsekvenser vil til ein viss grad påvirke dommen.
Sitat av waltersar Vis innlegg
Hvis man f.eks dulter borti i noen på T-banen og de får psykiske traumer av dette så kan vedkommende saksøke deg for store summer og mer på grunnlag av at de individuelt ser på dette som en stor traume?
Vis hele sitatet...
Nei, for det å bli dulta borti er noko ein må rekne med når ein tar T-banen. Seksuelle overgrep fra massør skal ein derimot ikkje måtte rekne med.
Sitat av waltersar Vis innlegg
Jeg skjønner at Stortinget utarbeider lover og at en del folk der ikke har bakkekontakt også virker det som ihvertfall i forhold til strafferammene.
Dog skulle man tro at dommere hadde rom til å bruke skjønn og sunn folkevett særlig på grunn av at hvert overgrep og situasjon er spesiell.
Vis hele sitatet...
I tilfellet voldtekt så står det at straff skal settjast til mellom 3 og 15 års fengsel. Dei kan gå under minstestraffa i særlege tilfeller, men hovudregelen er altså 3 år som minimum.
Sitat av waltersar Vis innlegg
Hadde denne massøren brukt makt og vold og gjennomført et fullt vaginalt samleie, så hadde jeg ihvertfall forstått den harde straffen.
Vis hele sitatet...
Innføring av fingre i skjede er valdtekt etter lova, og minstestraffa er 3 år. Det at vedkommande var i ein tillitsposisjon gjer saka hakket meir alvorleg. Så ut frå lovverket så var det ikkje stort domstolen kunne gjere. Eg er heller ikkje einig i at det er ei sak som veldig godt illustrerer at straffenivået er for høgt; eg trur det finst mange betre døme.