View Single Post
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Jeg hadde et par hundre aksjer der som jeg handla da de lå på ca 3kr, og noen mnd etterpå var de oppe på 50-60.
Jeg personlig hadde ikke handla norwegian aksjer igjen, de har mye lån og tror det blir hardt å komme på bena igjen. MEN jeg er absolutt ingen ekspert og ganske fersk men fikk høre det av en med litt mere innsikt enn meg da han advarte meg å kjøpe aksjer der før jeg handla.
Men emisjonen forutsetter kanskje at du har aksjer der fra før? Iallfall var det sånn der jeg hadde aksjer for litt sia at kun de største aksjonærene fikk delta på emisjon men er kanskje forskjellig fra selskap til selskap.

Men gjør din egen research har ikke satt meg så mye inn i norwegian selv så ta det med en klype salt.
Vis hele sitatet...
Det er mange som har spådd Norwegian sin undergang lenge uten at spådommene har vist seg å stemme, men gjelden er reell.
Problemet er at ingen har omdømme inne i beregningene sine.

Jeg tror Norwegian sin merkevare er såpass sterk at det vil jobbes knallhardt for å komme tilbake, og jeg tror ikke wizz air klarer å slå gjennom her, de er altfor kontroversielle, de er Ryan air på steroider eller kanskje benzo.
Så spørsmålet er ikke om de overlever i mine øyne, men hvilket nivå aksjen stabiliserer seg på.

Det er jo heller ikke ukjente navn som backer Norwegian for tiden.

De har sittet å ledd av NAS i hele dag på Facebook, men det stilner fort når kursen øker igjen.
Jeg tror det er for sent i denne omgang da, men om kursen dupper under 25kr igjen så kjøper jeg nok noe med håp om kortsiktig gevinst.

Det blir nok en populær daytrading aksje de neste ukene så jeg tipper kursen vil svinge en del på daglig basis.

Sitat av lor3ntz Vis innlegg
Har du regnet på dette? Nåværende aksjonærer kommer til å sitte igjen med smuler etter emisjon. Et "triks" kan jo være å kjøpe noen få aksjer nå og overtegne som f til emisjonen, men har jo ingen garanti for at overtegningen går gjennom.
Vis hele sitatet...
Å sitte igjen med smuler, da forutsetter du også at kursen skal rase i nær fremtid?

Prisen har jo vært kjent lenge så denne burde vel allerede vært priset inn i aksjen?
Siste dag for tegningsrett var jo i går.
Sist endret av random105675; 5. mai 2021 kl. 11:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.