View Single Post
Jepp, det der nytter ikke og du har ingenting å vinne på å forsøke å sette henne på plass! Sick people onna sick og det eneste du oppnår er at hun spinner videre på noe annet. Jeg har selv et psykisk psyk nervevrak av en tosk til far som gjør akkurat det samme som mor di gjør, og jeg har i likhet med deg vært ærlig om psykedelikabruken min til han, han har ødelagt seg ved å skyte speed jevnlig samt en livsstil så usunn at det er et under at han i det hele tatt er i live, noe han forøvrig også bare så vidt er også faktisk. Jeg har sagt til meg selv, både fra starten av og fordi jeg faktisk tok et oppgjør med fyren tidligere i år at om han skulle slumpe til å bruke den informasjonen til noe skal jeg sporenstreks gi han beskjed om at vår kontakt opphører, nuh! det koster meg bokstavelig talt 0 og Nada for han har ingenting å bidra med i livet og den eneste grunnen til at jeg ser han eller konverserer med han i det hele tatt er fordi vi møtes steder hvor resten av familien på farsida også befinner seg.