View Single Post
Sitat av Cybergasm Vis innlegg
Om varen er åpnet eller ikke spiller ingen rolle, hvordan kan du vite at varen er skadet uten å pakke den opp?
Og det er stor forskjell på hvordan en DOA behandles, enkelte steder er det opptil en uke. Dette går uansett ikke under DOA men butikken har levert ett produkt som i utgangspunktet ikke kan brukes i Norge.

I dette tilfellet vil du kunne kreve såkalt avhjelp hvor butikken skaffer deg en ny kabel eller i verste fall bytter ut enheten om det ikke er mulig å bare bytte kabel.
Du vil ikke kunne heve kjøpet om butikken har en kabel som fungerer.

Butikken vil være pliktet til å godta reklamasjon uavhengig av hva slags serienummer som står på boksen så lenge det er de som har solgt enheten. Om dette er en brukt enhet så kan det hende vilkårene er litt annerledes.

Jeg har selv mottatt varer fra mpx.no som kun hadde engelsk plugg, fikk ny kabel med en gang etter en kjapp henvendelse til kundeservice.

EDIT: Så ikke den siste posten til TS.
Her er det vanlig reklamasjon som gjelder.

Har du testet dette?: https://www.playstation.com/no-no/ge...es/ce-34335-8/
Vis hele sitatet...
Ringte Gamestop i dag tidlig og forklarte situasjonen. De forstod frustrasjonen, og han ene butikk ansatte ringte sjefen, og det var ett helt vanlig problem på ps4 pro. Jeg fikk to valg. En heve kjøpet, eller to vente til det kom inn nye enheter. Valgte da å heve kjøpet siden elkjøp på Elverum har igjen på lager.

Uansett veldig hyggelige folk borte på Gamestop Hamar, de kan uten tvil anbefales.

Vet jeg kunne ha sjekket disket, men tror rett og slett disken er død. Hadde jeg hatt en disk liggende, så hadde jeg bare byttet, men har dessverre ikke det lenger.