View Single Post
Sitat av Awareness Vis innlegg
Går vel ann å røyke den etter at du har toastet den, eller skrev du feil?

Det jeg tenkte var at nikotinet ligger i bladene og så lenge ikke bladene brenner opp så vil det ligge nikotin der.
Vis hele sitatet...
Jaja selvfølgelig. Men det jeg mener er at den ikke funker som en vanlig sigarett lenger. Du trekker bare inn røyk å kjenner ingenting. Det gir meg en ganske god indikasjon på at noe har skjedd med innholdet :

Blir faktisk jævli irritert på folk som bare sier ut av det blå eller med henvisninger til kokegraden osv. Er mange faktorer som spiller inn.

Hva i svarte er den røyken som kommer ut av siggen når du blåser ut etter å ha toasta??? Og hvorfor smaker denne røyken pyton hvis du klarer å innhalere bare litt av den ved et uhell?? Som en sier her så har den et blåskjær også. Er sykt irriterende og måtte gjenta meg. Virker jo som folk ikke gidder å teste ut påstanden min en gang. De gidder bare å skrive hva de tror og er av oppfatning av.

Forresten.. Det er så sykt mange her som ikke gidder å sette seg inn i hva andre folk skriver når de poster. Folk som poster en kommentar uten å gidde å lese igjennom tråden. Vises ganske tydelig

Hilsen trøtt og sur