View Single Post
Sitat av Knask Vis innlegg
Tjære som er en av de viktigste søppelstoffene i tobakk - har et rimelig høyt kokepunkt så vidt jeg vet.
Jeg stiller meg tvilende til at man klarer å kvitte seg med spesielt mye av dette ved å "toaste" sigaretten sin.
De aller fleste griller bare sigaretten til papiret er porøst.

Sjekk ut kokepunktet på de øvrige stoffene man kan finne i tobakk i vedlagt kilde:

Tobakkens innhold
Vis hele sitatet...
Knask: Du kan faktisk toaste en sigg til innholdet er ubrukelig og svart uten å brenne papiret. Er nok ganske heftige tempraturer inne i bildet. Huske før i tiden da jeg var ganske ivrig på å toaste så hendte det at jeg toasta for mye og innholdet ble nesten til aske. Da var det bare å ta en ny sigg fordi det var ubrukelig å røyke. Prøv selv

Sitat av sRe Vis innlegg
Når jeg har toasta siggen før joints med brun føler jeg at tobakken blir alt for tørr. Blir nesten pulverisert, som fører til at jointen blir pakket for tett og trekket blir ræv. Det er kun min erfaring. Hadde jeg fått gode joints selv om jeg toastA hadde jeg alltid gjort det.

Noen som har prøvd noen knaster som smaker bra? Bare prøvd en type som ikke var noe særlig.
Vis hele sitatet...
helt riktig.