View Single Post
Syns dette med toasting er ganske interessant. Har aldri helt skjønt poenget.

Har hørt stonere prate om at det fordamper masse onde giftstoffer de ikke vil ha i jointen sin, og jeg har også hørt at toasting faktisk forverrer disse giftstoffene av en veldig smart fyr. Veit ikke helt hva jeg skal tro.

Selv velger jeg å ikke toaste siggen før jeg mekker hasj i den, simpelthen av deg grunn til at jeg syntes den er tørr nok som den er og at jeg ikke ser noen andre grunner til å toaste annet enn at den lukter godt.

Rulletobakk toaster jeg, ettersom den er langt fuktigere enn ferdigrulla tobakk. En godt toasta rulletobakk og litt weed er utmerket i en joint (!), men hvis jeg skal mekke ferdigsigg toaster jeg aldri fordi jeg syntes tobakkbitene blir for små og sjangsene for at trekket i jointen blir dårlig øker. I tillegg brenner jo tobakk allerede mye fortere enn hasj og når man toaster mener jeg at man øker sjangsene for det døve fenomenet "sideburns".

Edit av mod: Dette er ikke lengre en listetråd der du poster om hvilke preferanser du har, det har vi pollen for. Dette er en tråd som omhandler effekten av å varme opp tobakken før du bruker den sammen med cannabis/hasj, med henvisninger til forskning og lignende, vi skal ikke ha noe ubegrunnet synsing.
Sist endret av Dodecha; 7. desember 2011 kl. 19:05.