View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Vil anbefale deg å vente. Siden du er så bekymret for å badtrippe så kan det tyde på at du egentlig ikke er helt klar for det psykisk. Det er ingenting å skamme seg over, tvert imot er det en fordel å ha såpass selvinnsikt og tålmodighet. Du har hele livet til å trippe på, hvorfor ikke vente til du er på et tidspunkt i livet der du ikke har disse bekymringene? Skal fortelle deg litt hvorfor jeg har denne meningen.

Konsekvensene av en bad trip kan være veldig intense. Slike tripper er kanskje mest belærende og nyttige, men det kommer absolutt ikke gratis. Både kortsiktig og langsiktig kan hele livet ditt kan bli forandret. Der og da kan det hende du skader deg selv under trippen, og alle tiltak du har gjort i forveien for å forhindre bad trip kan gå til helvete. Jeg har opplevd selv å havne en evighet i helvete under en badtrip. Alle tiltak gjort i forveien ble bare en distraksjon for å "se sannheten". Tripsitteren ble gjort om til "Satan"/Demon/Skaperen av simuleringen selv, og jeg var overbevisst at nå hadde jeg byttet bevissthet med noen fra helvete og var stuck der i evig tid. Uansett hva tripsitteren sa til meg så ble det vridd om til noe annet ondt som "Satan" ville sagt. Endte opp med at jeg fikk for meg at jeg enten måtte drepe Satan (min tripsitter og beste venn) eller meg selv for å "escape helvete". Da valgte jeg meg selv, da jeg aldri kunne skadet noen andre. Det endte med at jeg slo på meg i ansiktet med et balltre alt jeg maktet, mens tripsitteren min febrilsk prøvde å stoppe meg, og klarte å ringe politi og ambulanse.

Endte med rulleblad og ødelagt ansikt i en god stund, ble kastet i en depresjon jeg aldri i nærheten hadde vært borti før. Mistet dama, mistet jobben. Jeg var i starten overbevist om at jeg egentlig hadde dødd den dagen og at dette var mitt personlige helvete. Takket være god støtte fra familie og venner så har det gått ganske bra. Depresjonen gikk over til eksistensielle og spirituelle tanker, og jeg har utviklet både sinn og meg selv som person dramatisk. Tar ingenting for gitt lenger. Dette var ca litt over et år siden. Alt startet med at jeg ville trippe litt med kompisen min, når jeg egentlig ikke var 100% klar for det.

Så tenk deg godt om før du hiver deg ut i noe som kan forandre livet ditt, og ikke nødvendigvis i den retningen du ønsker.