View Single Post
Ta heller 100-150ug så slipper du å bad trippe. Styrken på syra har en stor del med om du bæder eller ikke. Jeg så en film på syre engang, var sinnsykt merkelig, lættis og spennende alt på en gang fordi jeg klarte ikke begripe om det jeg så faktisk var tilfelle eller om det bare var meg som trippa balls. Ha frukt lett tilgjengelig som du kan spise. Ha det gjerne skjært opp på forhånd. Hvis du liker å høre på musikk kan du forsøke å høre på musikk og slappe av på rommet ditt. Finn fram ark og penner og ta å tegn hvis det er noe du kan like. Mens du er ruspåvirket kan du prøve å gå deg en tur hvis du bor i et rolig område. Jeg hadde en ganske nifs opplevelse på syre hvor jeg var i Oslo ett sted hvor jeg ikke var kjent og alt gikk i loop. Så fra avstand at t-banen kom og stasjonen stengte og jeg rakk aldri banen, det var noen som skulle ta meg og rane meg og jeg måtte løpe og det var sikkerhetsvakter som passet på bygninger med TV overvåkning overalt. Var grise noia. Så politi overalt og prøvde å gjemme meg. Ble veldig redd fordi jeg var på en kant av byen jeg ikke følte meg trygg i. Kan være smart å ha en person som er edru og kan være med deg slik at du kan bli «reddet» hvis du tipper over. Har personlig aldri hatt en trip-sitter og bæda i bøtter og spann. Hadde forresten en sykkeltur på lsd på vinterstid og det var veldig gøy og spennende. Kanskje du kunne tatt deg en sykkel tur :-) Lett å komme seg rundt og man blir ikke «sittende fast» som hvis man går og får dårlige tanker. Da er det lett å føle at man ikke kommet noen vei.