View Single Post
Sitat av Imawesome Vis innlegg
Hvordan klarer du å gå rundt på et kjøpesenter med abstinenser? Er det for at du trosser smertene i beina eller er det for at du gikk på liten dose fra før av? Hadde det vært meg så hadde jeg nok ikke ville dratt ut om jeg hadde hatt det sånn med mindre jeg måtte på butikken elns.
Vis hele sitatet...
Det er ikke direkte komfortabelt, og det er derfor jeg ville inkludere en snutt om akkurat det. Tror de fleste kjenner seg igjen ved å ikke ville dra ut i en slik tilstand. Det samme med bussen. Når jeg er høyabstinent (er det et ord?) så klarer jeg ikke sitte stille på bussen, og sitter for det meste og rister - mens jeg skifter mellom kald og varm.

I går og mest sannsynlig i dag + noen dager til blir nok for det meste innedager. Sett utenom butikkturer eller lignende.

Gikk nok heller ikke på en veldig høy dose, sånn sett i forhold til de som får 32mg/dagen. Har jo gått av før, men sprukket rett etter rehab. Dette skal jo da forhåpentligvis være forskjellen. På rehab var det så mye verre, og jeg ville tro det kommer av at benzoen hjelper til på nervene. Jeg har vel nevnt hvor mye vi har godt på lenger opp i tråden, men når vi ikke hadde minus så pleide vi også å skyte Subutex (til tross for eventuelle konsekvenser) for å få det minste av rus.

Klarer å sitte og game litt Zelda etc. for å holde tankene fokusert på andre ting, og slaver selvfølgelig med filmer og serier.
Sist endret av Not Normal; 7. august 2019 kl. 11:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.