View Single Post
FTPBVtj
WouwseP's Avatar
Trådstarter
428
Yes, da beklager jeg hvis jeg har kommet fram som litt vel krass men altså jeg har ikke dårlig samvittighet for det. De der fortjener all stek de kan få.

Det finnes sikkert barneverns ansatte som har gode intensjoner men jeg greier ikke spore det her altså.

«For 20 år siden» da hadde ikke jeg fått mitt første ballehår en gang! Det var derfor jeg stussa på det i stad

Jeg har reist vekk på «rehab» før og det har funka bra det, prøv å les første innlegget mitt igjen kanskje. Eller den tråden min «to år i Asia». Det var mye av grunnen jeg dro vekk, få en pause fra den bobla jeg levde i. Det er skrevet for flere år siden.

Da jeg bodde i Asia så var det null annet enn alkohol og jeg drakk heller ikke hver dag -eller mengder som er spesielt uvanlig for nordmenn i utlandet (vil jeg tro)

«Ikke i Asia» OBS: Skrev noe feil beklager, i Thailand: null annet enn alkohol. Røyka joints i Kambodsja/Vietnam når jeg måtte dra for å fikse visum. Det var strengt fortsatt i Thailand når jeg var der

Jeg vet at jeg sier mye detaljer om meg selv nå men det får bare være.
Sist endret av WouwseP; 22. desember 2023 kl. 18:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.