View Single Post
Heh... Trodde det var slik for alle jeg... Da jeg ikke hadde røkt på 8år (med savn) så var jeg i en livskrise og jeg viste ikke hva fremtiden skulle bringe eller hvordan jeg skulle klare og komme meg gjennom den. Tok noen trekk av god medisinsk hasj og måtte bare si til kompisen min at jeg måtte legge meg for natta. Jeg skulle ikke sove, men jeg kjente at hode var i full gang med bearbeide denne situasjonen jeg var kommet i. Det var helt sykt... Jeg hadde mange tankestrings i hodet på en gang hvor jeg angrep situasjonen min sett i fra flere perspektiver på samme tid, og dette uten at det ble tankekjør og slitsomt, var engenlig bare befriende. Hodet ordnet opp i den akutte situasjonen først og etterpå ryddet opp i 8 år med uopløste, undertrykte tanker. Jeg våknet opp dagen etterpå og var en ny mann. Det var da jeg tenkte, fra nå å driter jeg i hva folk mener og all denne stigmatiseringen som rundt stoffer som er ulovlige. Folk drikker seg drita hver helg på det farligste kjente rusmiddelet som er gift for kroppen og ser ned på oss som røyker en plante som har medisinske egenskaper, sporte litt av her, men er bare så irriterende...
Noen dager senere så ble det DMT for første og foreløpig eneste gang. Den fulle rapporten kan jeg ta en annen gang, men kan si en ting; Det var det råeste jeg noen gang hadde gjort, tok meg akkurat 2 sekund før jeg innså dette. Senere har jeg lært at det ikke er slik for alle... Grunnen til dette tror jeg blir som i the Matrix, red pill, blue pill... Noen, muligens de fleste, er bare ikke klar for å gi slipp på den illusjonen de lever i, selv om det bare er i 10 minutt. For min del så var det befriende, følelse av å komme hjem/tilbake. Det eneste jeg vet er at jeg har fra ung alder opplevd og vært gjennom svært mye alvorlig vonde og tragiske greier, dette har fått meg til å innse noe ved livet og ved meg selv som muligens ikke alle har. Jeg vet hvem jeg er på godt og vondt, vet godt mine svakheter og mine sterke sider. Så da jeg røkte DMT så møtte jeg meg selv i døra med letthet og hilste med et smil mens jeg fortsatte videre med min essens rett ut i store DMT universet. Følelsen kan jeg ikke beskrive, det var bare helt sinnssykt fantastisk. Oj, der spora jeg skikkelig av...

For å spore litt tilbake på det som "opptatt mus" lurte på, når det gjelder psykedeliske substanser som jo cannabis er, så handler det hele om at man ser ting i nytt perspektiv, og hvis man er klar for det og vil, så kan det absolutt ha helende og positive effekter. Men ikke lett å få slike effekter med feil type cannabis som gir angst og paranoia...
Sist endret av OldSoulAquarius; 18. september 2019 kl. 22:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.