View Single Post
Sitat av SoppVandreren Vis innlegg
Jeg tok ofte toleransepauser før da jeg røkte daglig. Da gikk det ofte i røyking typ hver dag i 1-2 mnd, for å så ta en pause på 2uker+. 3-6 måneder høres for meg ut som langt mer stress for samme resultat. Selvsagt så har du bare godt av det, men toleransen din synker mye fortere. Du merker stor forskjell på effekten etter bare fire dager uten.
Vis hele sitatet...
nå snakker jo TS om å få tilbake "magien" som h*n har ved førstegangs/sporadisk bruk sånn jeg tolker det, og da må både toleransen helt bort og en viss tid med "normalisering" av livet igjen til etter egen erfaring hvertfall. vil tørre påstå at selv 6 måneder kan være for lite for mange som har utvikla et problematisk forhold til cannabis.

det sagt så er det ikke tvil om at som du sier selv 4 dager uten vil føles annerledes, men for å få til det ts beskriver så er nok "jo lengre pause jo bedre" svaret. om spørsmålet hadde vært hvordan nyte cannabis best mulig for rusen over tid f eks, så blir det jo no helt annet, der selv ditt svar hadde vært for lenge mellom for meg personlig :P