View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Yo fant nettopp ut at i en liten boks jeg har hatt et par minnekort liggende i, er et minnekort med kjennetegn borte, og et helt annet tomt minnekort ligger igjen. Alle mine minnekort var fulle og det som er borte hadde fysisk kjennetegn + ulovlig innhold. Såvidt jeg veit er jeg ikke under etterforskning? Ble dømt i en grov sak i fjor som involverte romavlytting så de hadde lov å ta seg inn i leiligheta mi da tydeligvis. Men nå er jeg dømt, og minnekortet forsvant ikke i den razziaen for da lå det på en annen lokasjon, men vet at det lå i boksen min her hjemme for noen måneder sida. Da skulle jeg bruke noe annet i boksen og registrerte at et av minnekortene lå løst i microsize og ikke inni brikka si og jeg tenkte jøss åssen har det sklidd ut når boksen har stått stille, men tenkte ikke noe mer over det. Før jeg nå oppdager at et microkort med kjennetegn er bytta ut med et nytt et som ikke er mitt.

Er det sannsynlig at snuten er her å snoker igjen selvom jeg ikke har begått nye straffbare handlinger etter dommen? Skjønner ikke hvordan ellers det kan bli borte, og akuratt minnekortet med ulovlig innhold på, ingen av de andre, og hvordan faen det plutselig er et helt tomt nytt minnekort i boksen ikke jeg har kjøpt.