View Single Post
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
I noen tilfeller jeg kan se for meg kunne dette vært en tvilsom ting å gjøre.

Men om jeg og en venninne som stoler nok på meg til å la meg tripsitte hadde endt om med å ha sex PÅ HENNES INSJ hadde jeg ikke hatt dårlig samvittighet. Punktum.
Når man tar en vanlig dose syre eller MDMA eventuelt er man i stand til å ta voksne valg med voksne konsekvenser i ettertid.

Om hun hadde sittet med øya rulla bakover i skallen og gurna som faen, helt ute på MDMA er det såklart noe annet.
Da handler det mer om å være oppmerksom og passe på i sin oppgave som tripsitter.

Om hun er klar i hodet, leken og energisk ser jeg ingen problemer. Bare voksen, intim og kjærlig moro mellom to personer hvorav den ene har "enhancet" sansene litt
Vis hele sitatet...
Helt enig.

Jeg tenker at det var mange som hoppa på konklusjoner uten å engang spørre eller være nysgjerrig med oppfølgingsspørsmål. Det var antakelser som var feil og man kan se at de samme personene fortsetter å forfekte sin egen rette tankegang i et konstruert scenario.

Hva skjedde med å bare innrømme at «jeg tok feil»? Det er absolutt ingen skam.

Hadde sansen for innspill fra flere men dessverre er det en ordentlig ripe i lakken fra mitt ståsted. Trodde dere var mer reflektert enn som så.


Til slutt så vil jeg si at jeg er enig dersom hun hadde vært ute av stand til å redegjøre for seg, men det var ikke tilfelle i denne situasjonen.