View Single Post
Sitat av Vibes Vis innlegg
Dette gjelder også menn som ikke gir samtykke antar jeg, i så fall har jeg blitt voldtatt flere ganger.

Ikke helt innafor det du gjorde ts, men så lenge dama ikke angrer i ettertid så ser jeg ikke problemet.
Vis hele sitatet...
Å være samtykkekompetent betyr ikke at man er nødt til å avlegge en muntlig bekreftet kontrakt... Det betyr at man ikke er påvirket av sustanser eller sykdommer som resulterer i at man ikke er istand til å forsvarlig kunne holde på med slike aktiviteter.

Den samme tankegangen ved alle andre tenkelige tanker er utgangspunktet for å ha en tripsitter, en som kan velge, beslutte for deg.

La meg gjøre dette enkelt for deg: Samme retorikk, så lenge dama ikke angrer, ser ikke du problemet; Man tafser grovt på en fremmed kvinne på et utested. Man kan ikke vite om vedkommende liker det eller ikke. Hvis hun liker det, er det greit. Hvis ikke, er det overgrep.

Altså... Er virkelig seksuelt initiativ et såppas høyrisiko game of chance i hodene til folk? Det gjør meg oppriktig urolig hvilken andel av innlegg som har veldig skadelig tankegang. Jeg må nesten tro at folk egentlig ikke vet hva det vil si å ta lsd? For hva blir alternativet?
Sist endret av Relevant; 8. mai 2022 kl. 02:51.