View Single Post
Men for fankern da. Jeg forstår det slik at HUN var gira på sex med HAN, og at det var hun som tok insj? For meg høres det helt sykt ut å anklage trådstarter for overgrep og misbruk av makta si for å få sex. Inni hodet mitt, så var jo han grei og ga det til henne. Jeg har ikke sett TS skrive at hun faktisk var så fjern at hun ikke hadde kontroll, bare at han skulle ha myndighet til å gripe in HVIS hun blei det.
Ja, hun var rusa. Og ja, det er lov å angre etterpå. Men folk må da for fankern ta ansvar for sine egene handlinger. Da får man bare leve med det da. Kan ikke bare skyve ansvar over på andre, bare fordi man frivillig ruser seg og angrer etterpå. Ikke ALT kan vere mannfolkas skyld ALLTID i slike tilfeller. Eller er det noe spesielt med LSD som setter saken i et helt annet lys, for slike som meg som aldrig har prøvd?
Sikkert noen som blir støtt av det jeg skriver nå, men må bare få det ut.
Nå har jeg jo fått med meg at det finnes mange creepy og tvilsomme mannfolk her i verden da. Og om trådstarter bare snakker sludder, og hun var helt borte, og det var HAN som tok insj, så er det noe HELT annet!