View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
God kveld,
Dette er en svært interessant debatt. Alle har ulike meninger om å være i min situasjon, men er det noen som faktisk har egen erfaring med slike ting?

Sexen var selvfølgelig avklart både i forkant og i etterkant, men jeg er også enig i at en tripper er «klar nok i hodet» til å kunne ta en avgjørelse om å ha sex eller ikke, spesielt dersom tripperen ikke har andre tegn på en forstyrret psykisk tilstand (typisk alkohol / benzo).

For å avklare sexen ramset jeg opp visse situasjoner som potensielt kan skje, blant annet sex, at jeg kan bli nødt til å bruke fysisk makt for å hindre henne fra å gå ut eller gjøre uopprettelige skader, samt. at jeg kan finne på å inndra mobiltelefonen dersom jeg skulle mene at det var nødvendig for å hindre henne fra å sende dumme sms-er selv om hun egentlig er tilnærmet klar i hodet under trippen.

Jeg ramset opp mange situasjoner og vi ble enige om nesten alt. Det eneste jeg sa at jeg ikke ville gjøre var å ordne mat og servere det. Mat og LSD kan være skummelt mtp. at man kanskje får et annet syn på maten. Skulle hun spise, så måtte hun forklart meg hva hun vil spise, og ikke overlate valget til meg. Hun sa nei til et av mine forslag, og det var å ikke låse døra etter seg på badet / toalettet. Der møttes vi på halvveien ved at hun alltid skulle ta med mobilen inn og alltid svare meg om jeg ville ha kontakt gjennom døra. Det er forståelig at hun helst ville låse døra, jeg ville også sagt nei til å la døra stå ulåst uansett hvem og hvor mye tillit jeg skulle ha hatt til tripsitteren.

Jeg forklarte henne at man ofte får et annet syn på ting når man er på LSD, og at man gjerne endrer mening om mange ting på grunn av den nye synsvinkelen. En uke før trippen ba jeg henne om å tenke nøye på om hun ville klare å kunne stole på meg, spesielt hvis hun skulle havne i en paranoid tilstand. En uke synes jeg at er nok tid til å tenke.

Trippen gikk helt fint, og det var ikke nødvendig med noen handlinger fra min side, bortsett fra at jeg beordret henne til å legge på telefonen da hun besvarte et anrop fra sin egen mor. Det gikk fint det også

Likevel, når hun hadde tatt en lapp, og sa til meg at hun føler seg så bra, og ville gjøre det enda bedre ved å ha sex, så ble jeg litt satt ut, for jeg kunne aldri tenkt meg å ha sex med henne, selv om vi begge avklarte at det er greit om det skulle ende slik. Etter en kort tankepause sa jeg at det er greit, og kjørte på. Jeg trodde bare ikke at hun kunne klare å se på meg på den måten, og heller ikke motsatt vei. Jeg håper at vi klarer å beholde vennskapet uansett hvordan denne «forelskelsen» ender opp. Inntil videre skal jeg være fullstendig grei mot henne, men også sette grenser.

Jeg var klar over risikoen for en afterglow som kunne føre til en forelskelse, men som tripsitter lovte jeg henne å gjøre alt jeg kunne for å bidra til redusert skaderisiko og å oppfylle alle eventuelle ønsker og behov under trippen. Dette burde jeg ha vært tydeligere eller forsiktigere med, ettersom det førte til en så sterk (og forhåpentligvis midlertidig) forelskelse. Jeg ville satt pris på å ha meg selv som tripsitter.

Er det noen som har konkrete erfaringer med slike situasjoner? Det er greit å komme med sin mening, men tråden hittil er full av antakelser om at sexen ikke var avklart på forhånd og at jeg derfor er en overgriper. Det er ikke helt det jeg er ute etter. Jeg tror ikke jeg ville svart ja hvis ikke vi avklarte det på forhånd selv om jeg synes at man er klar nok i hodet til å ta en slik avgjørelse under trippen.

Jeg gleder meg til å se om noen har lignende erfaringer og vil dele

God natt!