View Single Post
Når noen blir arrestert for drap eller medvirkning til drap kan du være sikker på at pc, telefon og alt relevant ble beslaglagt og gjennomgått. Hvis jeg husker riktig ble mannen fra Romeriket arrestert på en adresse i Oslo samme dag TH slapp ut av varetekt, så her var de raske for å hindre kommunikasjon og eventuelle beskjeder mellom dem. Jeg tror det var sånn at han ble arrestert på en besøksadresse og ikke engang hjemme fordi det hastet sånn men jeg kan ta feil..

Begge løy om antall møter i avhørene sine og begge endret historien om kontakten sin etterhvert. TH nektet for å huske hva kryptomannen het de første gangene det var snakk om han i avhør mens kryptomannen nektet for å ha snakket med TH om Monero men det var løgn.
Det er mye som skurrer og hvem som klekka idéen først av høna eller egget er ikke lett å vite.. TH har uttalt at han allerede tidlig i kontakten ikke syns det var aktuelt for han å investere i miningfabrikk og Monero men hva var poenget med å møte kryptomannen så mange ganger til da isåfall.....