View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Min lege er ikke klar over at jeg brukt cannabis i 15 år og kommer ikke til å fortelle han det for da ryker godis som OxyContin tror jeg,men han vet at jeg er siktet i en straffesak for å måtte gi meg dokumentasjonen på hvilke resepter jeg hadde, Jeg aner ikke hvor lang tid det tar å bli clean når man har røyket i 15 år, men jeg har ingen planer om å røyke igjen og jeg har klart helt fint og slutte på dagen med cannabis og rivotril,så går snart 3 uker uten noe annet enn medisiner fra legrn. hvis jeg starter med urinprøver når jeg er clean(kanskje om 40 dager) og før saken kommer opp er det slik at jeg på nytt må starte med urinprøver eller er det nok å kjøre jevnlige urinprøver eller må jeg gjøre det på nytt hos politiet i 1 år? ,Jeg har gitt beskjed til legen at jeg var på feil sted til feil tid og at en som var på besøk var veldig aktuell hos politiet på narkotika og dermed er jeg mistenkt i en narkosak. Er det noen som har en god ide hva jeg skal si hvorfor jeg ønsker urinprøver? Tusen takk for betryggende svar for jeg har vært helt ødelagt psykisk ved at jeg har vært sikker på at jeg kommer til å måtte sone, og førerkort har jeg veldig angst for å miste, det er ikke tatt meg når jeg har kjørt bil....men det skal sies at de ikke har tatt urinprøve av meg da de hadde razzia.