View Single Post
Sitat av Greenthumb Vis innlegg
Jeg bekymrer meg ikke for dette viruset og har lyst til å reise ut i verden og oppleve noe. Men er det noen spennende land som ikke er i lockdown og tar imot utlendinger for tiden?
Vis hele sitatet...
Jeg kranglet med en horekunde i debatt en gang som akket seg over at de ansatte i sånne dungeons ikke solgte seksuelle tjenester. Han ville nemlig ikke ligge med prostituerte. Derfor ville han heller betale noen som ikke var prostituert for et ligg...

Ditt ønsker er sånn sett mer harmløst, men det peker litt ned i samme gata. Du skjønner, saken er den at viruset spres av mennekser. Det betyr at dersom et land tar i mot folk med åpne armer og driter i karantene og alt det der - sånn som du etterlyser! - så kommer det uunngåelig masse smitte inn i landet. Spesielt fra folk som ikke bekymrer seg for viruset. Dermed havner landet i lockdown jævlig fort.

Akkurat som du teknisk sett kan kjøpe sex av en jomfru eksakt en gang, så kan du teknisk sett være blant de heldige få som rekker å dra på ferie til et land før smitten dere drar med dere stenger hele landet ned.
Sist endret av Myoxocephalus; 26. februar 2021 kl. 21:35.