View Single Post
Sitat av *pi Vis innlegg
Du er åpenbart overveldet av veldig vonde følelser akkurat nå. Er dette sånn som dette du har det hele tiden, eller det noe du ramlet inn i nå i dag/kveld? Altså, jeg skjønner at du har det vondt hele tiden, men tror du dette er en tekst du like godt kunne skrevet i går, forgårs eller kvelden før? Jeg får litt flashback-vibber av måten du skriver på nemlig, både nå og en tidligere, lignende tråd du har hatt. Det er noe med desperasjonen, overveldetheten og håpløsheten i det. Tror du at det kanskje er noe sånt du opplever nå? Grunnen til at jeg spør er at dersom du er inne i et flashback så har det ikke så mye for seg at vi prøver å snakke deg ut av det, da er det andre ting som fungerer bedre. Det er vondt å lese og jeg skulle gjerne sagt noe som hjalp deg.
Vis hele sitatet...
Jeg kunne skrevet det i går kveld også, har hatt en dårlig helg og forrige uke var ganske ille. I dag hadde jeg i utgangspunktet en flott dag men ble trigga av han mannen som så på meg på skolen og jentegjengen som lo. Før jeg gikk på forelesning så jeg meg i speilet og tenkte at greit, ok, du ser ikke SÅ ille ut og når jeg kom hjem ble jeg overveldet av ganske negative følelser, ble kvalm av å se på meg osv. Det er vanskelig å forklare men jeg har vært veldig deprimert siste uka, ting begynte å gå oppover på søndag og tidligere i dag, men det skal lite til for å slå meg ned i kjelleren igjen, om du skjønner.

Det hjelper mye at du bare leste innlegget mitt og tok deg tid til å skrive noe. Tusen takk. Føler meg som sagt ofte ensom og føler mye på det, og det hjelper litt å få respons av noen når man er langt nede.
Sist endret av Mafakkaz; 24. august 2020 kl. 23:07.