View Single Post
Sitat av OnkelJubalon Vis innlegg
Vil si at «skikkelig ripped» er relativt, kroppsbyggere som er i konkurranseform kan komme ned i ca 4 prosent bodyfat. Men amatør/hobbybyggere vil nok føle seg «skikkelig ripped» med langt høyere bodyfat en det. Men at man drar mer damer med mer muskler er det INGEN tvil om, man skal ikke undervurdere biologi



Tviler ikke på det, kompis! Du får se på store muskler som en gledelig «bonus»! Det er kjempebra at du trener! Jeg begynte ikke å trene for å imponere damer heller, jeg begynte å trene for at jeg ønsket meg den type kropp, og så syntes jeg vektløfting var dritgøy og sosialt. Men jeg merket jo også det at ettersom jeg vokste så fikk jeg mye oppmerksomhet kvinner - og menn haha



500 mg test ew er sett på som en «standard» førstegangs-kur, så doseringen din er det ikke noe galt med. Men jeg merket heller ikke noe spesielt på psyken, annet enn litt mer agressjon. Men hvordan er sex-lysten? Det er jo en sterk indikasjon på testo nivåene. Du bør hvertfall få tatt blodprøve - som du snakket om, for å vite konkret hva du har av testo nivåer nå. Det er uansett veldig lurt å kjøre alle kurer i samråd med lege. Og så ville jeg økt kcal inntaket.
Vis hele sitatet...
Har merket det litt på aggresjonsfronten, irriterer meg lettere av småting. Ikke sånn jeg klikker og slår gjennom veggen elns, men ja.. sexlysten har økt ganske mye, jeg har alltid hatt en veldig sexlyst og har likt å ligge mye. Forskjellen nå er at jenter jeg før hadde tenkt var mer gjennomsnittlig og ikke min type, kan jeg nå se på som en god del diggere. Har blodprøve neste uke (uke 8 på kur)

Sitat av Superspurv Vis innlegg
Da jeg vet ikke hvilket miljø du har holdt deg til . Selvfølgelig vil en med social skills trumfe en incel som har en bra kropp.



Jeg tror det du refererer til heter kroppspress.



Det er sikkert mange nybegynnere som forventer at man skal ha en lineær progresjon gjennom hele kuren. Man kan ha en lineær progresjon, men da må man også øke dosene, proporsjonalt med kurens lengde. Jeg ser heller ikke problemet om TS ønsker å bruke dbol som en pwo, feks 20mg på treningsdager.

Clomid er ikke anbefalt som PCT. Alle som selger testosteron, burde også ha nolvadex tilgjenglig, ellers ville jeg aldri kjøpt noe av den selgeren.
Vis hele sitatet...

Var tenkt som en pwo som du sier, bare for å få det lille ekstra trøkket! Nå trener jeg jo gjerne 6 dager i uken, så blir jo å gå på det daglig nesten da, men ja
Sist endret av Gymshark200; 5. september 2019 kl. 15:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.