View Single Post
Sitat av OnkelJubalon Vis innlegg
Jeg har ingen personlig erfaring med Nexium, men ut i fra det jeg vet så holder det god kvalitet, produseres i Polen. Winstrol og masteron sammen funker bra på cut, evt sammen litt effe eller clen, men winstrol har også fat burning effekt i seg selv, samt at den gjør musklene harde og vaskulære. Ja, proteinsyntesen skyter i været når du er på testo, en god balanse mellom macroene er viktig, men det er også litt individuelt fra person til person på hvordan kroppen responderer.
Vis hele sitatet...
Hva tenker du om Dbol siste ukene på kur? En kompis sa at man kunne enten kickstarte med Dbol eller bruke det mot slutten når man ikke har like mye progresjon på 500ml test. Jeg har Arimidex for å kontrollere østrogen.

Sitat av Superspurv Vis innlegg
Det er mye broscience ute og går. Worst case hvis man spiser "for mye" proteiner, blir dette brutt ned til glokose i blodet. Med andre ord blir dette bare dyrere karbohydrater. 2g proteiner per kilo kroppsvekt per dag burde holde i massevis. Det er ikke akkurat ukjent at kjente bodybuildere skal pushe ut på at det er proteinene som er den store faktoren til deres suksess, når det åpenbart er hormoner.

Min måte å se progress på er hvor mye jeg øker på vektene. Blir man sterkere, får man mer muskler.

Hvis det ikke er så lenge til du skal ta blodprøver på nytt (under kuren) så kan man regne seg fram til hvor mye virkestoff det er du injiserer. Finner ikke link i farta på hvordan man kan gjøre dette.
Vis hele sitatet...

Er nettopp det, jeg har økt i alle løft. Gått fra 110kg maks i benk f.eks til å
At jeg tok 120kg med nesten 2reps for noen dager siden.

Har også økt 3cm rundt armene og trapsene er ett annet kapittel, de ser relativt opplåst ut(noe jeg vet er vanlig)
Derfor jeg ikke forstår hvorfor vekten er relativt lik som før kur.

Sitat av OnkelJubalon Vis innlegg
Jeg har ingen personlig erfaring med Nexium, men ut i fra det jeg vet så holder det god kvalitet, produseres i Polen. Winstrol og masteron sammen funker bra på cut, evt sammen litt effe eller clen, men winstrol har også fat burning effekt i seg selv, samt at den gjør musklene harde og vaskulære. Ja, proteinsyntesen skyter i været når du er på testo, en god balanse mellom macroene er viktig, men det er også litt individuelt fra person til person på hvordan kroppen responderer.
Vis hele sitatet...

Kan også si jeg har Tenkt å kjøpt 0,5 - 1mg Arimidex + 1000-1500 HCG i uken som pct. Er dette noe du synst høres rimelig ut? Evt får jeg kjøpe noe annet.
Sist endret av Gymshark200; 4. september 2019 kl. 16:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.