View Single Post
Det du gjør med med plaster for å bruke ved behov er å klippe dem opp i små biter (størrelse må du prøve deg litt frem med) ca på størrelse med en snus også putter du det under leppa som med en snus. Effekten treffer veldig fort og en bit varer noen timer. Tar du den ut så daler effekten veldig fort også.

OBS!! Dette er sånne plaster uten gele i (f.eks fra Sandoz) sånne som ser ut som bare helt flate plast biter. Hvordan de med gele fungerer er jeg ikke sikker på for det har jeg ingen erfaring med selv. Har hørt at man skal kunne bruke de også på lignende måter, men det kan jeg ikke gi noe tips på for jeg har ikke testet. Jeg tror også det kan være lurt å unngå å svelge bitene, ta dem ut når du skal spise mat osv. Jeg vet ikke hvor bra fentanyl blir tatt opp oralt eller om plasteret muligens gir fra seg hele dosen på engang i magen!! (Dette er nok ikke noen problem med mindre du svelger en ganske stor bit)

Disclaimer!!
Selv om dette fungerer veldig bra, så er det fentanyl det er snakk om! Det er super dosesensetivt og ett sånn plaster inneholder nok fentanyl til å drepe deg flere ganger! Gjør din egen research og bruk hode når du holder på med så sterke stoffer som fentanyl! Jeg tar ingen ansvar om ting gjøres feil
Sist endret av Alge; 4. januar 2020 kl. 21:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.