Tråd: Runescape
View Single Post
Sitat av uaexed Vis innlegg
RuneScape er et svært spill, uendelige muligheter. Det er så mye å gjøre at jeg ikke har en skill i 99 enda, og det med 110 dager ingame på den ene accounten. Jeg har spilt RS i syv år tror jeg med noen pauser innimellom, men det var alltid noe som fikk meg tilbake. I 2007 når de fjerna wilderness (svært pvp-område) og free trade without limits da følte jeg meg backstabba, jeg følte det som om noen hadde stukket en kniv gjennom mitt hjerte. Spillet var stort, det var episk. De mistet folk den dagen når det ble fjerna, jeg så max lvls som sa "Fuck this fucking game, I'm out..." og de kom aldri tilbake. Jeg fant ut om bots i 2009 eller 10, husker ikke helt, men jeg botta som fy. Jeg botta til en total level på 1800-1900 (2400-2500 er vell maks), det er ikke så mye, men når 15 av de 28 skillsa er over 85 da er det bra. Jeg har svettet meg gjennom noen av de vanskeligste questene som er på spillet og brukt mang en time på det for å unlocke items/ting som er nyttig for pvp/pking. Pking var grunnen til at jeg spilte spillet, jeg husker når jeg sprang rundt med rune scimitar og fiska mine egne lobsters.... det var tider... Fiske i 30 minutter for å kunne pke i 5...

Det geniale med bots var at du kunne lære å programmere (noe jeg aldri gjorde...) og de kunne gjøre den kjedelige dritten for deg så det eneste du trengte å bekymre deg om var pking, quests og merchanting. Jeg gjorde 2.5m gp i timen på frost dragons med 2 accounter der (5m total... i timen), tjente 200-300m der helt til den ene kontoen ble banna. Fikk 50% rollback.. mista 92 thieving, 94 magic, 94 ranged, 90 str, 90 hp osv....

Nå er bots borte, sharks har gått opp fra 400-500 gp each til 2-3k each.... Det er helt sykt.... Gambling er borte (jeg har selv gamble bort 1bill cash på dice og flowergames).

Jeg vil si at de som legit gjør alt er enten nolifers, retards eller svært oppslukt i et godt spill. (men vi som botter/har botta har hatt ett liv mens dere har skaffet pixler...)

RSBuddy som var den beste botten har stoppet opp fordi eieren har begynt å jobbe hos Jagex..... Det sier litt om den siste updaten... Nå baserer alt seg på reflection.. noe som er vanskelig å programmere på.

Ang. gullpriser så koster gull bare 0.6 dollar per mill fortsatt...

Må også nevne hvor episk det er å clanne (samme som guild) bare at de fleste clans som har nettsider, ts3 eller ventrilo og irc er hardcore pkers. Dvs. vi har events flere ganger i uka der vi går løs på andre claner, noe som kan være sykt. Den sykeste fighten jeg har vært med på var når vi var 250 vs 250 folk... Det lagga som fy steike, men det er den beste opplevelsen ever...

Jaja.... Dere som spiller det fortsatt kos dere...



Når den siste updaten som fjerna bots totalt ble lansert falt antallet spillere fra 180k til 45k på en time..... Nå har det stabilisert seg på 50-70k....
Vis hele sitatet...
Kan si meg enig i det meste du sier. Eneste grunnen jeg spilte var kompiser og PVP. Rsbuddy og rsbots vil være de ledende bot clientene.