View Single Post
Ja, du har helt rett c0k3.
Det jeg tengte på med det illegale å legale va rett å slett at uansett om du kjøper cannabis lovelig eller ulovelig, så er det faktisk værdt gram for gram mer en gull.

Når vi kjøper/selger aksjer/valuta, så er det gullet som bestemmer hva som skal kost hva, hvor sterk en valutta er osv, på samme måte som me olje. Vi ser den norske korna blir sterkere og sterkere.

Blir cannabis legalisert i norge, samt skattelagt, har vi en ny inntektskilde, nesten på høyde med Olje.
Å er en trussel mot oljeselskapene som styrer en god porsjon av norges øknonomi.
Til og med alcoholenselskap er redde for cannabisbruk å bistår med millionbudsjett på anticannabis kampanier.
Oljeselskapene er redde pga noen enkle faktorer.
Cannabis kan lett bli brukt som biodrifstoff, der en av de første motorne (om ikke den første) ble laget til å gå på biodrifstoff der cannabis/hemp var en majoritet av virkestoffet som fikk motoren til å gå.

Jeg ville bare få fram at cannabis er hovedsakelig ikke ulovelig pga det ødelegger så mange mennesker å familier, det er heller en stor økonomisk trussel mot store selskap som hover inn milliardbeløp.

Haha, jeg jobber også i teleforettning, så jeg ser den "pungt 2", men ja du skjønte hvor jeg ville

Dette er veldig offtopic, å regner med disse innleggene blir fjærner, men er jo litt nyttig informasjon her for en cannabisintressert da

Men ja, å beklager igjen for å stille meg helt på bakbeina med en gang, har en arti tendens til det når jeg blir veldig engasjert:P