View Single Post
Det er bare tullball at du trener opp reaksjoner å strategi teknikker når du spiller wow. Dette ligger allerede programert i insinktet ditt, å reaksjonstiden du får i WoW tar du neppe med deg videre - men bygger opp på nytt når du starter med en ny ting.
Du blikke god WoW fordi du hadde ferdigutviklet reaksjon siden du spilte CS i 5 år før.
Du blir ikke en bedre sjåfør på veien med kortere reaksjonstid fordi du spiller/har spilt WOW eller lignende. Det tror jeg ikke noe på.


Strategi er en fin ting men det finnes ikke i WoW. i arena? vel - en strategi funker en måned, før Blizzard forandrer noen % her og der å alt er plutselig snudd på hodet. Men det er vel kanskje en strategi til syvende og sist? Ikke særlig dypt isåfall

Lære samarbeid i WoW? vel, noen mennesker er samarbeidsvillige å andre er mere ego (ronaldo er ett svært godt eksempel) Dette er neppe noe du utvikler i WoW mer enn du gjør i f.eks CS som er ett mye mer teamrelatert spill. Jeg tror ingen av spillene utgjør noen stor forskjell på hvor godt du samarbeider med andre mennesker, akkurat.

Det er lett å bli blind av WoW. Man vil kanskje beskytte det når man spiller det, å selvfølgelig gjør man selv hva man vil. Men skal man slutte med wow må man se på dataspillet med ett perspektiv å innrømme at du har blitt "lurt" inn i en slags felle.

Man lærer MANGE engelsk uttrykk når man spiller WoW. her er det folk fra hele verden å jeg må si at jeg uten tvil lærte kjempe masse engelske ord å uttrykk når jeg spilte wow, slag.

Vil du slutte må du sosialisere deg selv. Enten det eller være steinhard, som man må i enhver avvenningsprosess. Kanskje begynne å tenke nytt? Opp til deg
Sist endret av jassågitt; 25. februar 2010 kl. 03:22.