View Single Post
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Torkel - du gjev verkeleg eit positivt inntrykk av ein organisasjon eg har sett på som dønn useriøs lenge. Du svarer på kritikk, du lytter, du forsøker å endre imaget normal har - og du har seriøs argumentasjon! Om du får til å snu resten av organisasjonen så er det ei bra platform å bygge viare på, og eg er imponert over innsatsen din
Vis hele sitatet...
Sitat av $pliffeN Vis innlegg
Må si meg helt enig med slashdot! Du tar all kritikk konstruktivt, svada eller ei, svarer tilbake med en helt annen overbevisning enn det jeg har sett av Normal tidligere. Jeg har fulgt litt med fra dag en da Simon åpnet sin topic her på freak. Fra eller til, enig eller uenig - ting går i riktig retning.
Vis hele sitatet...
Tusen takk begge to! Det varmer og motiverer meg til å fortsette denne linjen. Takk, takk

Normal har en mye bedre stab av seriøse folk og støttespillere enn vi noen gang har hatt tidligere. Det er vel hovedgrunnen til kvalitetsøkningen.

Sitat av $pliffeN Vis innlegg
Veldig hyggelig lesning, venter spent på de kommende blogginnleggende fra den nye skribenten!
Vis hele sitatet...
Vi har vært mer flinke til å skrive kronikker og replikker i media enn å oppdatere bloggen. Men noen nye god artikler har det kommet. Sjekk ut: http://blogg.normal.no/

Sitat av [protus] Vis innlegg
Er dere ikke for kontroversielle til det da ? Bare undrer.
Vis hele sitatet...
Nei da. Vi hadde et veldig trivelig møte med Fagrådet og fant mer vi var enig om enn uenige.

Min påstand er at Actis er mer kontroversielle enn Normal er, noe vi også hører andre si – uten at jeg har tenkt å nevne navn.
Sist endret av torbjo; 20. desember 2015 kl. 21:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.