View Single Post
Godt med smør
482
Sitat av Bjølg Vis innlegg
Synes denne tråden utviklet seg til en slags heksejakt på apeloff, jeg. For å være ærlig virker han såpass reflektert til tross for enkelte møter med stoffer som anses som "søplete", at jeg mener det er mange andre her på forumet som burde fått tilsnakk i stedet for han.

Så lenge han ikke er på vei inn i et dårlig vaneforbruk (hvilket jeg tolker det dithen at han ikke er), så vil jeg si at både for alderen og generelt har han et mye mer fornuftig forhold til rusmidler enn majoriteten av mennesker som har prøvd de samme stoffene. Så det så.
Vis hele sitatet...
Da har vi litt folk som hater rusbruken min. Og er vell litt min feil at det ble en heksejakt når jeg kastet ut ett spørsmål om rusbruken min, og stillte spørsmål med den, men det sekundet jeg fikk noe motstand på rusbruken min påsto jeg bastant og selvsikkert at jeg var perfekt, eller kanskje jeg bare ikke formulerte meg skikkelig.

Uansett er både du og jeg enige at en såpass fantastisk førstepost ikke burde dreie seg om meg og min rusbruk, men heller fortsette i den retningen den gjorde. Få tenåringene inklusivt meg og alle andre tenåringer mer bevisst på rusbruken sin. Men ja, jeg fikk det jeg ville ut av spørsmålet mitt, litt ekstra skepsis om min rusbruk og noen andre tankeretninger.

KP til trådstarter og andre fornufte poster, fortsett sånn.
Sist endret av Apeloff; 13. mars 2009 kl. 21:27.